محمد علی طالبی عصر شنبه در جلسه تنظیم بازار با قدردانی از همکاری این نهادها و موسسات افزود: حضور نهادهای مردمی و خیریه‌ها در کنار برنامه‌های دولتی نقش مهمی در کمک به مردم و حل بسیاری از مسائل دارد.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه همواره در شرایط حال از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با همدلی، همکاری و برنامه‌ریزی،  بیش از گذشته اقدام‌های مناسب را انجام داد. 

استاندار یزد در ادامه از تلاش دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار در بخش‌های مختلف و همکاری خوب اصناف را در پیشگیری و مقابله با کرونا و موضوع های مرتبط قدردانی کرد و آن را خیلی ارزشمند ذکر کرد و گفت: این همکاری‌ها باید برای تحقق اهداف بیش از  گذشته ادامه داشته باشد.

طالیی اظهار کرد: تاکنون توسط اصناف به خصوص در راستای تنظیم بازار کارهای خوبی انجام گرفته و باید با نظارت و دقت بیشتر این روند با همکاری تمام اعضا  و دستگاه‌ها در یزد و شهرستان‌ها ادامه داشته باشد.    

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: در ماه مبارک رمضان، برنج هندی به میزان ۶۹۶ تن، شکر ۶۹۶ تن ،مرغ منجمد ۳۴۸ تن، گوشت قرمز منجمد ۲۰۹ تن، روغن ۶۹۶ تن و خرما ۱۳۹۰ تن برای مردم در نظر گرفته شد.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: در این ماه ، نظارت بر بازار  با همکاری دستگاه‌های مسوول به خصوص  بازرسی اصناف، تعزیرات و مرکز بهداشت افزایش خواهد یافت.

وی همچنین به ارائه گزارش توزیع میوه شب عید اشاره کرد و گفت: در این ایام  ۱۶۰۰ تن سیب و پرتقال سهمیه استان بود که ۱۳۱۲ تن آن جذب شد و ۱۰۵۶ تن آن بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.