شورای اطلاع رسانی در استانها با ریاست معاون سیاسی استاندار و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این جلسه گفت: انتظار می رود مردم استان از مراجعه به تفرجگاه‌ها و فضاهای عمومی خودداری کنند.

عبدالرضا چراغعلی به اهتمام و تاکید استاندار گلستان مبنی بر همکاری عمومی در مقابله و مهار کرونا اشاره و اظهار داشت: لازم است تمام دستگاههای اجرایی در کنار اصحاب رسانه و تشکل‌های مردم نهاد بر رعایت این مهم توجه بیشتری داشته و مسوولان امر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی قرنطینه و پیشگیری را اصلی مهم در پیشگیری از بیماری کرونا عنوان و اضافه کرد: تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است اما با توجه به شیوع پنهان ویروس کرونا تلاش بیشتری مورد انتظار است.

وی گفت: اکنون واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده گلستان سه شیفته در حال کار و فعالیت هستند تا اقلامی همچون ماسک، شوینده و لوازم ضدعفونی کننده را در سطح گسترده تولید و توزیع کنند که جای قدردانی دارد و انتظار می رود رسانه ها با مستند سازی و پرداختن به آن افکار عمومی را از وفور این اقلام آگاه کرده تا جلو سوءاستفاده محتکران گرفته شود. 

معاون سیاسی استاندار گلستان افزود: طی روزهای آینده فرمانداران استان به کمک تشکل‌های مردم نهاد از همه ظرفیت‌های محلی برای مهار کرونا استفاده خواهند کرد.

مدیرکل اطلاعات گلستان هم در جلسه گفت: مدیریت افکار عمومی با رویکرد اقناع سازی می‌تواند در حوزه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی بستر ساز امنیت جامعه باشد و به هر میزان اعتماد را گسترش دهیم، امیدواری افزایش می یابد.

همچنین اعضای حاضر در جلسه ضمن تبادل نظر و طرح مسائل مبتلا به کرونا استان گلستان پیشنهادهایی را در این خصوص ارایه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.