رضا کچوئیان امروز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در محل کانون طه گرگان با تاکید بر این که نباید فضای دانشگاه‌ها را امنیتی کنیم، اظهار داشت: باید اجازه دهیم تا تشکل‌ها در کنار هم حرف بزنند و دیواری بین آنها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه تشکل‌های انجمن اسلامی و بسیج نباید مقابل هم قرار گیرند، تاکید کرد: همه عضو خانواده دانشگاه هستیم و دلیلی ندارد که نامحرم از حرفهای ما سوء استفاده کند زیرا آنها جز دردسر و سوء استفاده از اختلاف ها هنر دیگری ندارند.

وی با تاکید بر این که دانشجویان مهمترین و اساسی‌ترین منابع انسانی و سرمایه اجتماعی دانشگاه محسوب می شوند، اظهار کرد: همکاران و اساتید ویژگی ها و توقعات دانشجویان را بشناسند و کلاس های درس صحنه همزبانی با نسل جدید باشد.

معاون دانشگاه فرهنگیان گفت: نگاه نسل نو متفاوت و باورهای آنان مستلزم تحقیق است و اساتید بدانند که این نسل از چه گریزان و به چه تمایل دارد؟

کچوئیان با تاکید بر اغناسازی در قبال نسل جدید اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ زیرآب‌زنی در سازمان‌های ما به شدت رخنه کرده و جا دارد اساتید با تبیین و تعمیم اخلاق آموزشی نسبت به اصلاح شرایط اهتمام ورزند.

معاون دانشگاه فرهنگیان همچنین گفت: قرار گرفتن در دنیای کسب و کار با استارتاپ‌ها و دنیای نانو زمانی برای وقت تلف کردن باقی نگذاشته است و چه بهتر که دانشجویان از این فضا هر چه بیشتر بهره و استفاده ببرند.

به گفته وی اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو و دانشجو معلم در حدود صد مرکز و پردیس دانشگاه فرهنگیان کشور مشغول تحصیل و فراگیری علم و دانش و آماده شدن حضور در کلاس‌های درس به عنوان معلم و متولی تعلیم و تربیت نسل‌ جدید هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.