به گزارش ایرنا سید امین الله حجازی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه اظهار داشت که این حمله نظامی افزون بر قدرت بازدارندگی آن برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سبب خرسندی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دوستان ایران شد.
وی به بازتاب حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تجمع داعش در رسانه‌های خارجی اشاره و تصریح کرد که امنیت ایران در گرو بالا بردن هر چه بیشتر توان نظامی است.
امام جمعه شهر دوگنبدان بیان کرد که هشدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسخ کوبنده به هر نوع تجاوزی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین پیام این حمله بوده است.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه 28 خرداد 1396(23 ماه رمضان) مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست‌های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان‌های کرمانشاه و کردستان، تروریست‌های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
حجازی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن روز عفاف و حجاب در هفته آینده اشاره کرد و افزود که زنان و دختران با حجاب و عفاف با ناهنجاری بدحجابی مبارزه کنند.
وی ابراز داشت که رعایت حجاب و عفاف موجب سلامت فردی، اجتماعی و مصون ماندن از خطر فروپاشی خانواده‌ها می‌شود.
21 تیر ماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد مشهد و کشتار مردم به دست رضاخان در سال 1314 است و در اعتراض به سیاست‌های ضد اسلامی رضاخان از جمله کشف حجاب مردم دست به قیام زدند و روز ملی عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.