حسین کلانتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدیران بهتر است که به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که سبب کاهش تردد و تجمع کارکنان دستگاه‌ها و کمترین رفت و آمد ممکن را در شهرها و مناطق شوند.

وی افزود: مقرر شده است که فعالیت ادارات کهگیلویه و بویراحمد با حضور دوسوم کارمندان انجام می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دستگاه های اجرایی خواست بر روند ضدعفونی کردن محوطه اداره ها و قراردادن مواد ضدعفونی کننده ( از جمله ژل و الکل) در ورودی اداره ها به طور مستمر نظارت داشته باشند.

کلانتری با اشاره به برگزاری نشست ها در دستگاه های اجرایی،تصریح کرد: تنها در صورت لزوم این نشست ها برگزار شوند و در حین برگزاری آن ها فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی به منظور حفظ سلامت مردم و کارکنان و با هدف پرهیز از حضور و تجمع ارباب رجوع نسبت به ارتقای روند الکترونیکی کردن خدمات اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بدون تردید از دستگاه های اجرایی استان که در این خصوص عملکرد موفقی داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز  ۲۱۷ نفر شامل ۱۱۹ مرد و ۹۸ زن است.

بر اساس آخرین آمار، از این تعداد ۹ نفر در بیمارستان بستری هستند ، ۷۹ نفر نیز بهبود یافتند و مابقی افراد نیز با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و حوزه درمان در خانه قرنطینه هستند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از روز گذشته تا امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد.

با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۷۰۰۲۹ نفر رسید و در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.