به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح نوآوران سلامت، انجام جراحی بیماریهای چشم، افتتاح اورژانس بیمارستان ریگان و بازدید از مراکز درمانی شرق کرمان را در برنامه کاری خود دارد.
قاضی ‌زاده هاشمی همچنین قرار است فردا پنجم دی ماه در سالگرد زلزله بم و در آیین گرامیداشت جانباختگان زلزله سال 1382 در بهشت زهرای بم حضور پیدا کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدو ورود به بم در فرودگاه این شهر با اشاره به حضور معاونان این وزارتخانه در بم به منظور تصمیم ‌گیری و اقدامات قابل اجرا در بم افزود: با حضور نماینده مردم شهرستانهای شرقی در مجلس و استاندار کرمان تصمیماتی در بخش بهداشت و درمان بم گرفته می ‌شود.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به شرکت در آیین گرامیداشت جانباختگان زلزله بم اظهار کرد: افتخار این را داریم که در غم این مردم شریک هستیم و زلزله بم، حادثه ای جانگداز برای ایرانیان بود و خوشحالیم که امروز بم زنده است.
وی گفت: امیدواریم از طریق خیریه نوآوران سلامت بتوانیم سهم کوچکی در خدمت به مردم داشته باشیم.
نشست وزیر بهداشت با مسئولان شرق استان کرمان در محل فرودگاه بم برگزار می‌ شود.
سیدحسن قاضی‌ زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) به منظور انجام چند برنامه افتتاحیه و بازدید از شهرستان ‌های شرقی استان کرمان وارد بم شد.
پنجم دی ماه 1382 زمین ‌لرزه ‌ای با شدت 6٫6 ریشتر در ساعت 5:26 بامداد به مدت سیزده ثانیه شهر بم و مناطق اطراف آن در شرق استان کرمان لرزاند.
زلزله بم در سال 82 حدود 30 هزار کشته بر جای گذاشت.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.