مسلم مروجی فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفندماه سال گذشته در هفت شهرستان جنوب کرمان آغاز شده و تا ۱۴ فروردین امسال ادامه دارد.

وی تصریح کرد:  ۲ هزار و ۱۰۰ تن پرتقال والنسیا و ۱۵۰ تن سیب‌درختی از طریق ۱۴ غرفه در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان به مردم عرضه می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم پرتقال والنسیا ۶۵ و سیب‌درختی ۶۰ هزار ریال برای مصرف کننده مشخص شده است.

وی بیان داشت: میوه به میزان کافی در انبارهای سرد ذخیره شده و تا پایان روز ۱۴ فروردین‌ماه این میوه‌ها در همه نقاط شهرستان‌های جنوب کرمان توزیع می‌شود.

مروجی فرد ادامه داد: این توزیع در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بوده و قیمت‌ها بر اساس تصمیم شورای تنطیم بازار تعیین شده است.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه توزیع میوه ایام نوروز می‌توانند با سامانه ۱۲۴ ارتباط برقرار کرده و شکایات خود را گزارش کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: نحوه نظارت بر توزیع میوه عید توسط دستگاه‌های ناظر پیش‌بینی شده تا مردم بدون دغدغه خاطر نسبت به تامین میوه شب عید خود اقدام کنند.

مروجی فرد ادامه داد: تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند.

 سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب، رودبار جنوب و عنبرآباد را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.