به گزارش ایرنا ، یدالله موحد شامگاه چهارشنبه در گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به فعالیت های بسیج حقوقدانان خاطرنشان کرد: از سال ۹۳ قضات در بین نمازگزاران استان کرمان حضور پیدا می‌کنند و این طرح تبدیل به یک طرح ملی شده است.

 وی خاطر ادامه داد: این طرح با عنوان طرح هر مسجد یک حقوقدان مورد توجه رئیس قوه قضاییه قرار گرفته است و برای فراگیر شدن در سراسر کشور دستورالعمل آن توسط بخش فرهنگی قوه قضاییه تهیه شده است.

موحد تشکیل کمیته خانواده بسیج حقوقدانان استان کرمان را دومین اقدام مهم بسیج حقوقدانان کرمان عنوان کرد و گفت: کارهای بزرگی در این کمیته از جمله تشکیل ۱۱۰ جلسه در سراسر استان انجام شده است.

وی افزود: این نشست ها  پیرامون مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب و روابط زوجین برگزار شده است.

۰۰ ۶مسکن برای مددجویان استان کرمان در حال ساخت است

 جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه در عرصه سازندگی اقدامات خوبی انجام داده و در همین استان ساخت ۶۰۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا سردار محمد مطهری شامگاه چهارشنبه در گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اینکه بسیج کلید حل مشکلات کشور بوده و هست تصریح کرد: بسیج چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد و این بسیج است که توانست سرنوشت بزرگترین جنگ قرن اخیر را به نفع کشور تمام کند.

وی افزود: بسیج در مشکلات و فتنه ها میدان داری کرد و در مقابل این فتنه ها ایستاد و دشمنان را شکست داد.

سردار مطهری گفت: در استان خوزستان نیز که استان کرمان مسئولیت بازسازی شهرستان حمیدیه را برعهده دارد نزدیک به ۳۰۰ مسکن برای ساخت و بازسازی توسط سپاه در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.