پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری اعلام کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز پلاک از اسفند سال گذشته با اجرای پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز تعویض پلاک خودروها از روز شنبه ۶ اردیبهشت از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می‌شود.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: بر این اساس مالکان خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج است (۲،۴،۶،۸) در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) برای اخذ خدمات به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه ادامه داد: همچنین مالکان آن دسته از خودروهای که شماره آخر سمت راست آن‌ها فرد است (۱، ۳،۵،۷، ۹) در روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه) می توانند به مرکز تعویض پلاک مراجعه و از خدمات استفاده کنند.

وی به مراجعه کنندگان مراکز تعویض نیز پلاک توصیه کرد: تا حد امکان بدون همراه به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و هنگام استفاده از دستگاه های کارت خوان و عابر بانک رعایت نکات بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

سرهنگ شیری در پایان گفت: همراه داشتن ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و همچنین خودکار و سایر مدارک برای تسریع در انجام کار را نیز به شهروندان در هنگام مراجعه به مرکز تعویض پلاک یادآوری کرد.

مرکز تعویض پلاک کرمانشاه در کیلومتر ۱۰ محور کرمانشاه - بیستون قرار دارد و پیش از شیوع کرونا روزانه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر را پذیرش می کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.