سعدی مصطفی‌زاده روز چهارشنبه در گردهمایی روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت استان کرمانشاه در روانسر، افزود: قشر روحانیت و معلمان باید با هدایت و روشنگری، نسل جوان و نوجوان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کنند.

وی تصریح کرد: پایه و اساس توسعه توجه به فرهنگ است و توجه به مسائل فرهنگی باید در دستور کار همه متولیان باشد.

فرماندار روانسر ادامه داد: روحانیون باید با زمانه‌شناسی و روشنگری، نسل جوان و نوجوان را به مساجد هدایت کنند و برای مقابله با جریانات تکفیری نقش اصلی خود را ایفا کنند.

مصطفی‌زاده اظهار داشت: روحانیون سرمایه اجتماعی گرانبهایی برای نظام و انقلاب هستند و تقویت وحدت اصلی‌ترین رسالت روحانیون در راستای تولید سرمایه‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه نقش بسیج و روحانیون بسیجی در توسعه و پیشرفت کشور غیرقابل انکار است یادآور شد: سالروز تشکیل بسیج نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز در ادامه این مراسم گفت: جامعه ایرانی دیندار و ارزش‌مدار بوده و انقلاب اسلامی نیز بر پایه اسلام، قرآن و دین شکل گرفته است.

سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: نقش روحانیون برای نهادینه شدن ارزش‌های اخلاقی و دینی در جامعه غیرقابل انکار است.

وی اضافه کرد: اصلاح جامعه نیازمند هدایتگری ، روشنگری و بصیرت‌افزایی روحانیون است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر در ادامه گفت: با توجه به اینکه روحانیون الگوی عملی و اعتقادی مردم بوده‌اند دشمن همواره تفرقه  مذهبی را در دستور کار قرار داده و همگرایی روحانیون شیعه و سنی و تقویت وحدت لازمه مقابله با ترفندهای دشمنان است.

در پایان این نشست از تعدادی از روحانیون بسیجی برتر اهل سنت استان کرمانشاه با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.