مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در استان هیچ مدرسه خشتی و گلی نداریم.
مرزبان نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو استان‌های برتر کشور در حوزه جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی است، گفت: در حال حاضر در استان هیچ مدرسه خشتی و گلی نداریم.
وی در ادامه با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس استان نیازمند تخریب و بازسازی است، گفت: در استان کرمانشاه ۳۹۰۰ فضای آموزشی داریم که یک سوم این فضاهای آموزشی نیاز به مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی دارند.
نظری با اشاره به ضرورت مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی بخشی از فضاهای آموزشی استان، افزود: باید از ظرفیت خیرین برای نوسازی و مقاوم‌سازی این مدارس در استان استفاده شود، زیرا با اعتبارات دولتی صرف نمی توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم و نیاز به مشارکت خیرین مدرسه ساز داریم.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان به واسطه حضور پررنگشان در امر مدرسه سازی، از آنها خواست برای مشارکت در امر نوسازی مدارس نیازمند تخریب و بازسازی پای کار بیایند.

چندی پیش رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرده بود تا مهر ماه پیش رو تمامی مدارس خشتی و گلی 30 استان کشور به غیر از کلاس‌های درس خشتی و گلی استان سیستان و بلوچستان برچیده خواهند شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.