سرهنگ عنایت فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنفی شامل سوپر مارکت، عرضه لوازم آرایشی، آرایشگاه های زنانه و مردانه و قلیانسراها هستند که به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و قوانین و مقررات اماکن عمومی از سوی پلیس قصرشیرین شناسایی شدند.
وی اظهار داشت: در این زمینه پلیس امنیت عمومی شهرستان با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه اصناف و اماکن عمومی، اصناف متخلف را مورد بررسی قرار داده و با اقدام به موقع پلمب شدند.
فرمانده انتظامی قصرشیرین در ادامه گفت: برنامه‌ها و اقدام های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی از سوی پلیس تشدید شده و واحدهایی که خارج از چارچوب قانون، شئون و هنجارهای جامعه عمل می‌کنند، پلمب می شوند.
سرهنگ فلاحی اضافه کرد: در برخورد با متخلفان و مجرمان، قانون ملاک خواهد بود و پلیس با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، اقدام های کنترلی و نظارتی، همواره در صدد خدمات رسانی به مردم است.
وی عنوان کرد: در این راستا گشت های ویژه نوروز در شهرستان فعال شده و با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و لحظه تحویل سال نو، برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه آغاز شده است.
وی گفت: شهروندان می توانند هرگونه مشکل از جمله ایجاد ناامنی و مزاحمت را از طریق تماس با شماره تلفن 110 مرکز پلیس اطلاع دهند تا ماموران انتظامی در کمترین زمان ممکن در محل حضور یابند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.