عضو شورای شهر سنندج گفت: توسعه فرهنگی کنونی شهر سنندج تنها به واسطه مردم و هنرمندان بوده و ادارات دولتی به صورت منفرد اقدام به کارهایی فرهنگی بدون توجه به توسعه فرهنگی شهر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، ارسطو گویلی، شامگاه پنج شنبه ( ۲۰ تیرماه) در نشست هم‌اندیشی چگونه شهر سنندج را فرهنگی بسازیم، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی توسعه اظهار کرد: مسئولان دغدغه زیادی در بحث فرهنگی شهر دارند و مدت‌هاست در خصوص فرهنگی سازی شهر بحث و گفت‌وگو انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ در هر شهری متفاوت از سایر شهرهاست، افزود: امیدواریم سنندج با کمک زبان و روح شهر به توسعه فرهنگی دست یابد و این موضوعی است که تا به امروز از آن غافل بوده ایم.

عضو شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی کنونی شهر تنها به واسطه مردم و هنرمندان بوده است، تصریح کرد: تمام ادارات دولتی کارهای فرهنگی خود را بدون ارتباط با یکدیگر و بدون توجه به توسعه فرهنگی انجام می‌دهند و به طور قطع می‌توان گفت که توسعه فرهنگی کنونی جامعه را مدیون خود مردم و هنرمندان هستیم.

وی عنوان کرد: تا زمانی که روح شهر سنندج را به درستی نشناسیم به توسعه فرهنگی دست نخواهیم یافت و برنامه‌ریزی‌های درستی نیز صورت نخواهد گرفت.

گویلی در پایان با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی تنها رقص و پایکوبی نیست، یادآور شد: امروز تعدادی زیادی از مدیران به این نشست دعوت شدند که تعدادی حضور نیافتند که این نشان دهنده القا نشدن دغدغه‌های فرهنگی به آنهاست.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.