ادامه سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال/ اتریوم به پایین‌ترین قیمت یک سال اخیر خود رسید !Reviewed by محمد آذرنیوار on Sep 9Rating: 5.0

پس از چند روز حرکت رو به جلو، سقوط شدید ارزش بازار در دو روز گذشته و مخصوصا امروز به کابوسی برای معامله‌گران ارز دیجیتال بدل شد.

ادامه سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال/ اتریوم به پایین‌ترین قیمت یک سال اخیر خود رسید !

درحالی که اواخر وقت دیروز، بازار ارزهای دیجیتال برای چند ساعت درحال صعود بود و برخی تحلیلگران مدعی تغییر روند شده بودند، امروز این کاهش قیمت‌ها با شدت بیشتری همراه بود و قیمت بیت کوین در عرض یک ساعت دوباره از ۶,۴۲۰ دلار به ۶,۱۵۰ دلار سقوط کرد.

با این وجود، درمیان ۱۰ ارز دیجیتال اول بازار، بیت کوین از بقیه رقبایش وضعیت بهتری داشت. پادشاه ارزهای دیجیتال با حدود ۴ درصد کاهش قیمت روزانه مواجه شد.

اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر، با شکستن دوباره کف قیمت به سقوط آزادش ادامه داد. ملکه بیمار ارزهای دیجیتال با سقوطی حدود ۱۳ درصدی، برای اولین بار در یک سال گذشته به زیر مرزهای ۲۰۰ دلار سقوط کرد تا نشان دهد برای بازگشت به روزهای خوبش باید مقاومت‌های بزرگ زیادی را بشکند.

ادامه سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال/ اتریوم به پایین‌ترین قیمت یک سال اخیر خود رسید !

نمودار یک ساله قیمت اتریوم

تحلیلگران مطرح سایت تریدینگ ویو اکثرا برای بیت کوین حمایت ۵,۸۰۰ دلار را در نظر گرفته‌اند. به عقیده برخی از آن‌ها این حمایت به شدت قدرتمند است اما در صورت شکست، این کلاس دارایی نوظهور وارد یک دوره بسیار بد خواهد شد که شاید ماه‌ها برای بازگشتش زمان نیاز باشد.

تقریبا تمام ارزهای دیجیتال بازار به طور میانگین در حدود ۸ الی ۹ درصد کاهش قیمت داشته اند.

در توییتر و انجمن‌های اینترنتی اکثر کارشناسان این سقوط را مرتبط با اخبار فروش تعداد زیادی بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال و تصمیم گلدمن ساکس مبنی بر حذف میز معاملاتی بیت کوین می‌دانند که در نتیجه موجب شدت بی‌اعتمادی از آینده شده و روند نزولی را تسریع کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا ارزهای دیجیتال می‌توانند دوباره به روزهای خوبشان برگردند؟

print

دیدگاه تان را بنویسید