به گزارش خبرنگار مهر، نرگس نوراله زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از مرکز جامع سرطان همدان ضمن خداقوت به مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با بیماری‌های آنفلوانزا و ویروس کرونا گفت: همدان مرکز غرب کشور محسوب می‌شود و در بخش درمان، دارای پتانسیل خوبی است.

نوراله‌زاده افزود: با وجود اینکه در شرایط بحران ویروس کرونا، مسافر چندانی نداریم اما به‌منظور پیگیری مباحث درمانی مردم از شهرها و استان‌های همجوار به همدان مراجعه می‌کنند.

وی گفت: از زمانی که بنیاد فرشچیان پای کار آمده کیفیت اجرا و ایجاد زیرساخت‌های درمانی در همدان بسیار خوب بوده و شاهد آغاز پروژه‌های درمانی مناسبی در شهر هستیم.

نوراله‌زاده اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های موجود بر این بود که پروژه‌های خوب و اثرگذاری مانند بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان بر روی زمین بماند که با ورود بنیاد فرشچیان به این حوزه، شاهد تحول قابل‌توجهی بودیم چراکه خوشبختانه، دلسوزانه پای کار هستند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان همچنین گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های اثرگذاری در حوزه درمان در حال ساخت است در صورت بروز هر مشکلی به طور قطع شورا اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و تلاش خواهیم کرد تا روند اجرای این پروژه‌ها، تسریع یابد.

نوراله‌زاده پیشنهاد داد: تیمی با کمک شورا و هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی تشکیل و پیش از اتمام این طرح‌ها، بازدیدی از زنجان و پروژه‌های اجرا شده مشابه مرکز ریحانه که با مشارکت مردم صورت گرفته انجام دهند تا اگر اقداماتی لازم است رخ دهد و با مشارکت مردم پروژه اثرگذار مرکز جامع سرطان به مرحله اجرا برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز تأکید کرد: مدیریت‌شهری در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کامران گردان افزود: اگرچه شورای شهر برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت نمی‌تواند حمایت مالی داشته باشد؛ اما برای ایجاد طرح‌ها و تسهیل امور ساخت‌وساز و حتی درآمدزایی پایدار می‌تواند به مجموعه‌های بهداشت و درمان کمک کند و در این راستا از هیچ‌گونه حمایت و همراهی دریغ نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.