حمیدرضا متین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند که پیش تر از طریق ستاد ملی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا اطلاع رسانی شده است.

وی اضافه کرد: صاحبان صنایع موظف هستند در هنگام ورود تب سنجی پرسنل را انجام داده و ماسک و دستکش در اختیار کارکنان قرار دهند تا از انتشار بیماری کرونا جلوگیری شود.

متین تاکید کرد: فاصله گذاری بین کارگران خط تولید و شیفت بندی آنها جزو موارد ضروری است که به واحدهای صنعتی به ویژه صنایع غذایی تاکید شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازگشایی مشاغل کم خطر از فردا گفت: واحدهای صنفی نیز باید موارد بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و مصرف کنندگان رعایت کنند و به طور مستمر بر عملکرد آنها نظارت می شود.

به گفته وی در ایام عید نوروز تمامی واحدهای صنعتی به غیر از صنایع غذایی تعطیل بودند و از فردا بخش زیادی از آنها به چرخه تولید باز می گردند و تعدادی دیگر نیز آغاز به کار خود را به اول اردیبهشت موکول کرده اند.

متین خاطرنشان کرد: فعالیت صنایع رابطه مستقیم با بازار و شبکه توزیع دارد و گشودن شدن مغازه ها بی تردید چرخ های تولید هم قوت بیشتری می گیرد.

استان همدان دارای یک هزار و ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.