معاون آموزس متوسطه اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷، هزار و ۲۵۰ آموزشگاه استان درطرح تعالی مدیریت شرکت کردند که ۲۵ مدرسه وارد ارزیابی مرحله استانی شدند.
محمد قویدل روز سه شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود:از بین این تعداد مدرسه،  هنرستان پویش میناب با بالاترین امتیاز جزو مدرسه برتر هرمزگان شدو به مرحله کشوری راه یافت.
وی بیان داشت: در مرحله کشوری نیز این هنرستان (پویش میناب) با کسب امتیازات لازم به عنوان مدرسه ممتاز و اهتمام کیفیت در کشور شد و در روز ملی کیفیت مورد تجلیل قرارگرفت.
این مسوول اظهارداشت: برنامه طرح تعالی مدیریت مدرسه، بازتاب و ترجمه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با نگاهی تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار است.
قویدل ادامه داد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه  سعی داردبا تمرکز بر فرآیندهای مدیریتی مدرسه، شرایطی را فرآهم آورد تا تمامی عوامل موثر در مدیریت مدرسه را شناسایی و با اتخاذ رویکرد برنامه محور نسبت به تعیین اهداف و طراحی برنامه ی عملیاتی مدرسه اقدام کند.
قویدل ادامه داد: با عملیاتی کردن این طرح ارزشیابی دانش آموزان نیز از سطح علمی، آموزشی و همچنین تربیتی و پرورشی بالاتری برخوردار خواهندبود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.