معصومه امیزاده گشوئیه پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه رونمایی از کتاب «پس از خورشید» اظهار داشت: در کتاب ها شهدا را دارای شخصیت های سفیدی معرفی می کنند که گویی از ابتدای زندگی خویش هیچ گناه و خطایی مرتکب نشده اند.
وی ادامه داد: اما هنگام بررسی سیر زندگی آنان با چیزی برخلاف این سفیدی مطلق روبه رو می شویم، شهدا حرکتی به سمت نور و سفیدی داشته اند.
وی اضافه کرد: بسیاری از آنان در زندگی شخصی و خانوادگی خود دچار خطا، اشتباه و گناه شده اند و در طول زندگی خود برای اصلاح آن خطاها حرکت و تلاش کرده اند.
این نویسنده ابراز داشت: در کتاب «پس از خورشید» که امیدوارم در ادبیات دفاع مقدس جایگاه خود را بیابد سعی شده این مطلب برای مخاطب به نحوی زیبا و دلکش بیان شود.
امیرزاده گشوئیه گفت: کتاب داستانی عاشقانه است که بین سال های 1337 تا 1342 اتفاق می افتد و شخصیت داستانی آن مرد هرمزگانی است که به خوزستان مهاجرت می کند.
وی بیان داشت: وی در طول داستان با حوادث مختلف روبه رو و زندگی اش دستخوش اتفاق ها و ماجراهای مختلف می شود.
این نویسنده که نگارش چندین کتاب همچون « عشق یک اتفاق نیست»، « من خواب دیده بودم» وجود دارد، یاد آور شد: کتاب 236 صفحه ای «پس از خورشید » که توسط انتشارات نیستان منتشر شده تلاش دارد به تحکیم بنیان خانواده بپردازد.
امیرزاده گشوئیه خاطر نشان کرد: در نگارش آن سخن بزرگان دین مانند امام علی (ع) استفاده شده و خرده فرهنگ های مردم هرمزگان در این کتاب بیان شده است.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.