« علی ابراهیمی » در دیدار مسئولان با مردم روستای کزاز افزود: مسوولان، وظیفه خود می دانند که در جمع مردم حضور پیدا کرده و پیگیر مشکلات و مطالبات به حق مردم باشند.
وی گفت: 26 سال از راه اندازی صنایع در شازند می گذرد که در طی این سال ها نیز باید سهم جذب نیرو مطالبه می شد تا شاهد جذب نیروی بومی بیشتری در صنایع بودیم.
ابراهیمی با بیان اینکه بیشترین آسیب در خصوص صنایع مربوط به کزاز است، عنوان کرد: تیمی شامل نمایندگان فرمانداری، دفتر نماینده، اداره کار، محیط زیست و دیگر مسوولان مرتبط، تشکیل خواهد شد و موضوعات اشتغال، محیط زیست و آلودگی های احتمالی با جدیت دنبال می شود.
فرماندار شازند نیز در این نشست گفت: معضل بیکاری تنها مربوط به روستای کزاز نیست و در دیگر نقاط شهرستان وجود دارد.
« مصطفی عرب» افزود: شازند بعد از اراک، رتبه دوم بیکاری را در استان مرکزی دارد که این موضوع زیبنده این شهرستان نیست.
وی ادامه داد: در حوزه اشتغال شازند نباید صرفا در حوزه صنایع تمرکز کرد بلکه باید به حوزه کارآفرینی نیز وارد شد تا از ظرفیت های بخش خصوصی بهره برد.
فرماندار شازند گفت: موضوع جاده های روستا نیازمند اعتبارات است که مسؤولیت اجتماعی صنایع ایجاب می کند به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
در ادامه این نشست، وجود بوی نامطبوع صنایع، پیگیری وعده های مسئولان، عدم جذب مناسب نیروهای روستای کزاز در صنایع، جلوگیری از بسته شدن چاه های آب و وضعیت نامناسب جاده های روستایی از سوی مردم کزار مطرح شد.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.