مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری با اظهار این که کمک‌های مردمی برای توزیع بین آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در راستای لبیک به فرمان رهبری آغاز شده است، گفت: بسته های معیشتی با همکاری کانون های مساجد شهرستان های استان بین افراد و خانوارهای نیازمند شناسایی شده ،توزیع می شود.

سید عباس حسینی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مراسم توزیع بسته های معیشتی آستان قدس رضوی در محل مصلی ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود :در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، ۴۰۰بسته معیشتی مربوط به شهرستان ساری است.

وی به فعالیت ۵۱کانون مساجد در مناطق محروم شهری و روستایی در شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون مساجد همه خانوارهای نیازمند را از قبل شناسایی کرده و این بسته ها به صورت مستقیم در درب منازل این افراد تحویل می شود.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب از ابتدای ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشور آغاز شده است و آخرین مرحله آن در عید فطر خواهد بود.

در همین راستا علاوه بر همکاری مردم مومن و خیر استان مازندران ،نهادهای دولتی و غیر دولتی تا کنون چندین رزمایش کمک مومنانه را با تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن بین اقشار مختلف کم درآمد استان برگزار کردند.

از سوی دیگر همزمان با شیوع ویروس کرونا دولت نیز علاوه بر اجرای برنامه های بهداشت و سلامت محور به پایه های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه چندین بسته حمایتی معیشتی یارانه ای را تعریف و عملیاتی کرده است تا  خانواده های نیازمند دچار چالش بیش از حد نشوند.

مازندران سه میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.