دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری مازندران  روز چهارشنبه با ارسال بخشنامه ای به همه فرمانداری های ۲۲گانه استان ، مدیریت شعب بانک ها و شهرداری های استان اسماعیل بداغی را به عنوان مدیر شعب اپراتور خصوصی پست مازندران معرفی کرده است.

 کاهش تصدیگری دولت ، کمک به توسعه بازار،افزایش اشتغال و ارتقاء کیفیت جابجایی مرسولات پستی از اهداف بهره گیری از شبکه عرضه خدمات پستی بخش خصوصی عنوان شده است. 

طبق اسناسنامه  شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران که ۲۳ مردادماه سال۹۵  پس از تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد و ایجاد ۲ اپراتور خصوصی در کنار شرکت ملی پست در مدت یکسال را پس از اجرای اساسنامه جدید الزامی کرده است.

در آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹۶ و در مراسم هفتمین جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲ شرکت «پیک بادپا» و «تیپاکس» به عنوان برنده نهایی اپراتور خصوصی پستی معرفی شدند.
صدور پروانه فعالیت برای حداقل ۲ «کارور» پستی در بخش غیردولتی با هدف ساماندهی فعالیت های پستی و ایجاد و توسعه رقابت سالم در بخش پست در اساسنامه جدید شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۵ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و در مصوبه ۲۵۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز این نوع فعالیت پیش‌بینی شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.