فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه اعضای شورای شهر خاکعلی حق دخالت در خصوص اداره مدارس این شهر را ندارند، گفت: با هر گونه جوسازی و کارشکنی در این زمینه برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: در خصوص موضوعات کارشناسانه، باید کارشناسان ادارات و دستگاه مربوطه اظهارنظر کنند.

وی افزود: اعضای شورای شهر خاکعلی حق دخالت در خصوص اداره مدارس این شهر را ندارند البته می‌توانند پیشنهاد دهند اما در صورت کارشکنی و جوسازی در این زمینه، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: هرگونه تعیین تکلیف برای اداره آموزش و پرورش از سوی شورای شهر خاکعلی را نمی‌پذیرم و اگر هم کوتاهی صورت گیرد اقدام لازم انجام می‌شود.

احمدپور  با بیان اینکه وضعیت بسیاری از مدارس روستاها بلااستفاده و بلاتکلیف مانده است، اضافه کرد: بعضا امکانات این مدارس توسط معتادان و سارقان به سرقت رفته و آموزش و پرورش باید به طور جدی تر وارد این موضوع شود و تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست می‌شود مدارس بلااستفاده را برای حفظ و نگهداری در اختیار شورا و دهیاری روستاها قرار دهند و به دلیل اینکه زیر نظر بخشداران فعالیت می‌کنند، نباید نگران تخلیه مدارس باشند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه زمین واگذار شده 6 هزار متر  در شهرک فردوس توسط خیران و موافقان به اداره آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه، با هر گونه واگذاری بخشی از این زمین به ادارات دیگر موافق نیستم و  مسئولان می‌توانند با آستان قدس وارد مذاکره شده و زمین اخذ کنند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: مردم شهرستان آبیک با توجه به شرایط اقتصادی خیلی خوبی ندارند اما با حس همدلی و التیام بخشی به کمک سیل زدگان استان‌های مختلف شتافتند و بیش از 4 میلیارد ریال نقدی و چندین دستگاه کامیون کالا اهدا کردند.

احمدپور ادامه داد: با توجه به افزایش روزافزون آسیب‌های اجتماعی ناشی از جنگ نرم‌ دشمن از طریق مختلف در جامعه، لازم است برای دانش آموزان به ویژه متوسطه دوم دختر و پسر  کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شود.

 وی اضافه کرد: مجتمع آموزشی خیر ساز شهر آبیک با بهترین مصالح و امکانات با حدود 50 میلیارد ریال در حال ساخت است که مقرر شده از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین سالن ورزشی در این مجتمع احداث شود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.