محمد سنجرانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با هدف احیای نماز جماعت صبح در مساجد و زمینه سازی برای جذب و حضور حداکثری نمازگزاران به ویژه اهالی محلات و همسایگان در نمازهای جماعت صبح به مدت چهار سال متوالی در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
وی افزود: در این طرح تلاش می شود تا با احیا و تقویت نمازهای جماعت صبح، گامی مهم برای رونق بخشی نماز صبح مساجد برداشته شود.
وی گفت: این طرح امسال در 6 مسجد زاهدان، 10 مسجد زابل، سه مسجد زهک، پنج مسجد هیرمند، 2 مسجد نیمروز، یک مسجد سراوان و یک مسجد خاش در حال برگزاری است که در پایان ماه مبارک رمضان از ائمه جماعات، خدام، هیات امناهای مساجد و نمازگزاران فعال و موفق تقدیر می شود.
مدیر ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مساجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) منطقه زیباشهر و حضرت ابوالفضل العباس(ع) خیابان امام خمینی(ره)، امام محمدباقر(ع) خیابان مهر، سیدالشهدا(ع) پنج راه بسیج، ولی عصر(عج) خیابان جمهوری و امام هادی(ع) خیابان باقری در زاهدان زیر پوشش این طرح قرار دارند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042** خبرنگار و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.