ادهم کردزابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ورزشی از امروز تا ۱۸ بهمن به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

وی از حضور دو بدمینتون باز استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری بدمینتون بازهای استان امروز در رقابت های قهرمانی کشوری حضور یافتند تا در ۱۵ بهمن به مصاف حریفان خود در شیراز بروند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان با برخورداری از جمعیت جوان و استعدادهای ورزشی فراوان به شایستگی می‌تواند در میدان‌های ورزشی ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد ، گفت: نقاط مختلف این خطه سرشار از ظرفیت و فرصت برای انجام فعالیت‌های ورزشی مانند ساحل نوردی، موج سواری، کوهنوردی، کوهپیمائی، دومیدانی، کریکت، کبدی و انجام ورزشهای همگانی و پیاده روی خانوادگی و ورزشهای قهرمانی و پهلوانی است.

به گزارش ایرنا  هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند که از نظر تعداد ورزشکاران بیمه شده در رتبه آخر کشور قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.