ادهم کرد زابلی روز سه شنبه در دیدار با رئیس، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جهموری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: این دوره از رقابت های کشوری در ۱۹ استان کشور برگزار می شود به طوریکه سیستان وب لوچستان میزبان سه رشته سپک تاکرا، کبدی و دو و میدانی است.
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌های ورزشی ۵۸ تیم ورزشی پسران و ۳۹ تیم دختران سیستان و بلوچستان حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته بیش از ۴۰۰ ورزشکار استان در این دوره از المپیاد ورزشی حضور داشتند که امسال با افزایش رشته های ورزشی تعداد ورزشکاران به ۶۰۰ نفر ارتقا یافت.

وی افزود: برای نخستین بار هزار و ۳۰۰ ورزشکار با کادر فنی در مدت ۱۰ روز برگزاری سه رشته ورزشی این دوره از رقابت ها مهمان مردم خونگرم سیستان و بلوچستان هستند.

کرد زابلی بیان کرد: امسال ورزشکاران سیستان و بلوچستان در ۹۰ درصد رشته های ورزشی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران گفت: رسانه ها یکی از مهمترین عوامل توسعه فرهنگی هستندبه طوریکه زمینه ساز پویایی و تحرک جامعه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان رسالت خبرنگاران را سنگین و درعین حال بسیار جدی خواند و گفت: خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی با وجود همه سختی های کار در استان با نقد منصفانه و بیان واقعیت ها ضمن زنده نگه داشتن نور امید در دل مردم به معرفی چهره واقعی و هموار کردن مسیر توسعه منطقه کمک قابل توجه ای کرده اند که جای تقدیر دارد.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار بویژه شهیدان صارمی و ضامن خبرنگاران فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و شکل دهی رویدادهای مختلف نقش مهم و اساسی بر عهده دارند.

حیدر سرایانی اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا بنا به تاکید مدیریت عالی سازمان و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیشترین تلاش خود را بر تولید محتوا، انعکاس واقعیت ها، استعدادها و شناساندن چهره ی واقعی سیستان و بلوچستان معطوف کرده است.

7316**3213

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.