نبی بخش داودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همراهی مسئولان ایرانشهر بویژه مراجع قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان قدردانی کرد و افزود: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد
وی با اشاره به ضرورت مقابله مستمر با متخلفان حوزه زمین‌خواری و حفر چاههای غیرمجاز ادامه داد: یکی از وظایف و تکالیف اصلی ما حفاظت از اراضی ملی، عرصه‌های منابع طبیعی، صیانت از منابع آب و جلوگیری از حفر چاههای غیرمجاز است که بایستی به طور مستمر و دائمی و قاطع انجام شود.
فرماندار ایرانشهر بر مقابله با زمین‌خواری و حفاظت از عرصه‌های ملی و منابع آبی تاکید کرد.
وی افزود: تصرفات غیرقانونی زمین‌های دولتی و عرصه‌های طبیعی تخریب شدید محیط زیست را به همراه دارد و سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد که باید همه احساس مسئولیت کنند.
داودی اظهار داشت: منابع طبیعی مانند جنگل ها و مراتع تکیه گاهی مطمئن برای توسعه اقتصادی و اجتماعی، بستری مناسب برای رونق کشاورزی و زیست گیاهان و جانوران و منبعی برای تولید اکسیژن و هوای سالم و پاکیزه به حساب می آید.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.