به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان افزود : امام خامنه ای محور وحدت و همدلی در نظام جمهوری اسلامی است و باید آحاد جامعه از رهبر فرزانه کشورمان تبعیت کنند.
وی اظهارداشت : رفع مشکلات مردم، اعتماد آحاد جامعه را به نظام جمهوری اسلامی دوچندان می کند و مسوولان دستگاه های اجرایی باید برای افزایش آمار اشتغال و رونق کسب و کار در استان و کشور تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد : مردم و اسلام 2 رکن اساسی از سوی امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان شد بنابراین باید مسوولان امر برای اشتیاق مردم به امام و رهبری تلاش کنند.
شاهچراغی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه با شکوهتر آیین گرامیداشت دهه فجر ادامه داد : باید دهه فجر را قدر بدانیم و این روزهای فرخنده را برای وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه جشن گرفت.
امام جمعه سمنان اضافه کرد : امسال جشن دهه مبارک فجر با آیین معنوی فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) تقارن یافته است و مسوولان برگزارکننده این آیین باید در شادی ها پیروزی انقلاب اسلامی زیاده روی نکنند.
وی تصریح کرد : امام خمینی(ره) همزمان با ورود به کشور به مردم گفتند که من خادم شما هستم و آمده ام که دست استکبار جهانی را از کشور کوتاه کنم.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: امام خمینی(ره) به تمام وعده های خود پس از بازگشت به میهن عمل کرد و مسوولان کنونی جمهوری اسلامی باید به وعده هایی که می دهند را اجرایی کنند.
وی اضافه کرد : به پشتیبانی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی از خاک ایران رانده شد و اکنون حفظ این نظام برهمگان واجب است.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.