علیرضا خسروی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تعیین حق سرنوشت از سوی مردم یک اصل غیرقابل انکار است که از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به آحاد جامعه تعلق گرفت.
وی اظهارداشت : آحادجامعه باید قدردان این نعمت الهی باشند و با مشارکتی پرشور و مثال زدنی در انتخابات باردیگر توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند.
وی خاطرنشان کرد : عزت و سربلندی ایران اسلامی با برگزاری انتخابات باشکوه دوچندان می شود و باید از این میراث گرانبها برای توسعه سیاسی در کشور گام برداشت.
نماینده سابق مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : باید منویات رهبر انقلاب در رابطه با حضور گسترده و همه جانبه در پای صندوق های اخذ رای مورد توجه آحاد جامعه باشد و در انتخابات پیش رو همه اقشار به صحنه می آیند.
خسروی تصریح کرد : اولویت همه نامزدهای انتخاباتی باید در وهله اول برنامه ریزی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشد و مردم با تفکر، بهترین انتخاب را برای تعیین سرنوشت ایران اسلامی انجام می دهند.
وی تصریح کرد : ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی تاکید زیادی بررعایت اخلاقمداری و احترام به رای و دیدگاه حامیان نامزدهای رقیب دارد.
خسروی ادامه داد : باید با تفکری جهادی و اعتقادی برای ساخت ایران اسلامی تلاش کرد و مشارکت پرشور مردم در انتخابات یکی از اقدامات مهم و موثر برای افزایش نشاط سیاسی در جامعه است.
رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان تصریح کرد : در ادوار مختلف انقلاب اسلامی مردم با اعتماد به دیدگاه رهبر انقلاب انتخاباتی شاداب و با حضوری پرشور برگزار کردند و در 29 اردیبهشت نیز ملت ایران با عزمی راسخ در پای صندوق رای حاضر می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.