حجت‌الاسلام علی شکری عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اعزام مبلغ و عملکرد شبکه تبلیغی استان سمنان در سال ۹۸، بابیان اینکه از ابتدای سال تا پایان شهریورماه ۹۸ دو هزار و ۲۱ مبلغ به هشت شهرستان استان اعزام شدند، ابراز داشت: یک هزار و ۸۱۹ نفر از این تعداد مبلغ بومی و ۲۰۲ نفر غیربومی و اعزامی از دفاتر مرکزی و قم هستند.

وی بابیان اینکه از این میان یک هزار و ۸۰۰ مبلغ بومی و یک هزار و ۲۴۳ نفر مبلغ مرد هستند، افزود: ۵۷۶ مبلغ زن نیز در طول شش‌ماهه نخست سال جاری به اقصی نقاط استان سمنان اعزام‌شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه ۱۶۸ مبلغ مرد غیربومی و ۳۴ مبلغ زن غیربومی نیز شبکه تبلیغی استان را در طول شش‌ماهه نخست سال جاری همراهی کردند، گفت: این مبلغان در مناسبت‌هایی چون مبعث، هفته مهدویت، رمضان، دهه کرامت و دهه ولایت برنامه‌های خود را اجرا کردند.

شکری بابیان اینکه این اعزام‌ها به‌جز اعزام ماه محرم و صفر است، تأکید داشت: ماه رمضان در طول شش‌ماهه نخست امسال بیشترین میزان اعزام مبلغ را در بین مناسبت‌های دینی و مذهبی به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مسائل اعتقادی، احکام دینی، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تبیین الگوسازی برای جوانان، بیانیه گام دوم، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی، سیره ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین، شبهات، مسائل منطقه‌ای و سیاسی روز، معضلات اجتماعی، طلاق، اعتیاد، استکبارستیزی، تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و ده‌ها مورد دیگر در زمره مسائلی است که مبلغان درباره آن در طول شش‌ماهه نخست سال جاری اطلاع رسانی کرده‌اند.‌

۷۳۵۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.