معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: هنرستان های فنی و حرفه ای زنجان با 25 میلیارد ریال اعتبار تجهیز می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام خبر تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای زنجان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان تعطیل نشده بلکه ظرفیت‌های متعددی در این خصوص لحاظ شده است.

به گزارش جماران، داود بهرامی با اعلام این خبر که هنرستان های زنجان با 25 میلیارد ریال اعتبار تجهیز می شوند، گفت: بر این اساس  از محل ۲ درصد فروش گاز و خرید تجهیزات جایگزین سال ۹۸ مبلغ یاد شده برای تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش استان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: تجهیز و تقویت هنرستان‌های این استان در توزیع متوازن بین شاخه‌ای و تقویت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار ودانش مهم بوده و اهمیت بسیار زیادی دارد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اولویت تامین نیازهای تجهیزاتی هنرستان‌ها تجمیع اعتبارات عمرانی و خرید تجهیزات جایگزین و اختصاص آن به بخش خرید تجهیزات امری مهم محسوب می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان تعطیل نشده بلکه ظرفیت‌های متعددی در این خصوص لحاظ شده است.

وی اظهار داشت: شرایط کنونی، هم افزایی بیش از پیش فرهنگیان و دانش آموزان زنجانی موجب شد که طی این ایام و در همین راستا اقدامات و فعالیت های مکملی در حوزه معاونت آموزش متوسطه این استان پیگیری و اجرایی شود.

این مسئول ادامه داد: با وجود بازگشایی مدارس و اجباری نبودن حضور دانش آموزان در کلاس های درس، آموزش های غیرحضوری در شرایط کنونی و استمرار این فعالیت ها بر بستر شبکه آموزشی دانش آموزی تا اتمام محتوای کتب درسی ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: طبق جلسه ای با روسا، معاونین و کارشناسان آموزشی مناطق و نواحی ۱۴ گانه خواسته شده است موضوعاتی از قبیل هدایت تحصیلی، توسعه متوازن بین شاخه ای با رویکرد تقویت رشته های فنی و کار ودانش و رشته ریاضی در شاخه نظری، سازماندهی مطلوب نیروی انسانی، پوشش تحصیلی دانش آموزی، با تشکیل کمیته های مربوطه این مهم را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.