به گزارش ایرنا حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی از بند اسارت طاغوت رهایی یافت و مردم در این روز، سرنوشت خود را رقم زدند.
وی بر حضور پررنگ مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: براساس نص صریح قرآن و آموزه های دینی، سرنوشت هیچ ملتی تغییر نخواهد کرد مگر آنکه خود بخواهد و مردم ایران در 22 بهمن 57 سرنوشت خود را تغییر دادند.
وی اظهار داشت: مردم در 22 بهمن به شکرانه این آزادی و استقلال، با وحدت و یکپارچکی جشن بزرگی خواهند گرفت تا به دشمنان یادآوری کنند که همیشه به آرمان های این نظام اسلامی وفادارند و جانانه از آن دفاع خواهند کرد.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مردم قبل از انقلاب خود را باور نداشتند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خودباوری و توانمندی رسیدند و امروز این توانمندی و عزتمندی را جشن خواهند گرفت.
مهدوی پور با بیان اینکه دل های مردم با پیروزی در روز 22 بهمن با نسیم ولایت روشن شد، گفت: قرآن پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور احیا شد و امسال نیز چون هر سال زدودن غبار از سیمای اسلام و قرآن را جشن خواهیم گرفت.
وی به خدمات گسترده انقلاب اسلامی به مردم در زمینه های مختلف اشاره و اظهار داشت: با برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی مشکلات کنونی را که برای کشور ایجاد کرده اند، نیز از بین خواهیم برد.
امام جمعه موقت بجنورد بر وحدت و یکپارچگی مردم برای مقابله با هجمه اقتصادی دشمنان تاکید کرد و افزود: از مدیران و مسئولان نیز می خواهیم که صادقانه به مردم خدمت کنند چرا که در اسلام بالاتر از خدمت به مردم خدمتی نیست.
حجت الاسلام مهدوی پور رفتار کشورهای اروپایی را نیز شیطنت آمیز خواند و گفت: آنان پس از مدتها وعده دادن برای ایجاد سازوکاری برای مبادلات تجاری با ایران، اکنون بهانه جویی کرده و شرایطی نامربوط می گذارند که ضروری است مسئولان سیاست خارجی ما با هوشیاری عمل کنند.
وی افزود: اروپایی ها عمل به سازوکار تجاری را مشروط به آن کرده اند که به زعم آنان ایران از حمایت تروریست ها دست بردارد و حال آنکه تروریست از نظر آنان حزب الله لبنان، مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق هستند.
وی با بیان اینکه در 40 سال سپری شده از عمر انقلاب، هیچ خیری از استکبار جهانی به ما نرسیده است، افزود: آنها هیچگاه از شیطنت و توطئه دست برنمی دارند و همیشه برای کشورمان خسارت و ضرر داشته اند.
وی راه بیرون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را تنها پیشه کردن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در این زمینه باید راه کارهای عملی توسط مسئولان طراحی و با حمایت مردم در پیش گرفته شود.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.