محمدرضا عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تغییر سرمربی این تیم افزود: نتایج به دست آمده این تیم نشان می دهد میثاقیان در لیگ دسته یک موفق تر از لیگ برتر عمل کرده است.
وی بیان کرد: فوتبالی که تیم ما بزای می کند نسبت به دیگر تیم مشهدی بسیار ضعیف است و این در حالی است که تیم پدیده نهایتا دو بازیکن بهتر از ما دارد.
عباسی خاطرنشان کرد: امسال مشکل مالی نداشتیم، تمام امکانات در اختیار کادر فنی بوده است و قرارداد بازیکنان نیز زیر نظر سرمربی تیم منعقد شده است اما باز هم نتایج لازم را نگرفنه ایم.
وی با بیان اینکه دوران میثاقیان در لیگ برتر تمام شده، افزود: تمرینات تیم که زیر نظر اکبر محمدی صورت می گرفت تمرینات خوب و به روزی بود اما نتیجه تمرینات در روز مسابقه دیده نمی شد.
مالک باشگاه ورزشی سیاه جامگان ادامه داد: از این رو به این نتیجه رسیدیم که قبل از ورود به ورزشگاه امام رضا (ع) تغییراتی در کادر فنی اعمال شود چرا که در آن ورزشگاه کسی نمی تواند فحاشی کند.
عباسی خاطرنشان کرد: ما نمی خواهیم در روز افتتاح رسمی این ورزشگاه در لیگ برتر، هواداران خود را ناراضی به خانه هایشان بفرستیم لذا چاره ای جز تغییر سرمربی نداشتیم، علی رغم اینکه من هنوز به میثاقیان علاقه دارم و وی را دوست خود می دانم.
روز گذشته با تغییراتی که در هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان روی داد محمدرضا کلایی و محمد پژمانفر از هیات مدیره کنار رفته و به جای آنها رحمان نادری و مهدی کاظمی به جمع اعضای هیات مدیره پیوستند.
هیات مدیره جدید قصد تغییر و تحول در این باشگاه را دارد که بر این اساس رفتن اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد و آمدن مربی جدید قطعی است اما این تغییر و تحولات به شکل رسمی اتفاق نیفتاده است.
خبرنگار : محسن بخشنده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7503/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.