به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد رضا حیدری در همایشی با عنوان 'من یک سپاهی ام'، افزود: آمریکایی ‌ها براساس تحلیل اشتباه و داده های نادرست، سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ ها قرار دادند تا بدین ‌ترتیب موجب ایجاد شکاف در داخل کشور شوند.
وی اظهار داشت: این اقدام دولت آمریکا کارکرد مخالف اهداف پیش ‌بینی شده آنها داشت و تمام عناصر و دستگاه ‌های کشور، اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه، جریان های سیاسی و مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و سرمایه‌ اجتماعی ارزشمندی برای این نهاد قانونی شکل گرفت.
وی با اشاره به لزوم بهره ‌گیری از این ظرفیت ایجاد شده گفت: در چنین فضایی می توان باب گفت و گو میان سپاه و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با هرگرایشی را ایجاد کرد تا موجب تثبیت و نهادینه شدن این سرمایه اجتماعی شود.
حیدری افزود: حمایت همه ‌جانبه آحاد مردم ایران از سپاه پاسداران، ظرفیت بسیار بی ‌نظیر برای تداوم گام دوم انقلاب و رویکردهای آرمانگرایانه ‌ای است که رهبر معظم انقلاب به آنها اشاره کرده ‌اند.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از امنیت مرزها گرفته تا عقبه های استراتژیکی که در منطقه ایجاد شده‌ اند، خدمات ارزنده‌ ای ارائه کرده که مقابله با داعش و برچیدن آنها از کشورهای همسایه از جمله دستاوردهای همین عقبه استراتژیک است.
وی گفت: در شرایط کنونی که دشمن فشارهای مختلف به مردم و نظام جمهوری اسلامی وارد می ‌کند، حفظ و تداوم انسجام درونی، یکی از ضرورت های جامعه محسوب می ‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: هدف آمریکایی ‌ها از چنین فشارهای بی ‌سابقه، تقابل مردم با حکومت است ولی بار دیگر در این اقدام نیز شکست خواهند خورد.
وی اظهار داشت: به فضل خداوند، ملت غیور ایران این دوران سخت و دشوار را پشت سر خواهند گذاشت و موجب سرفرازی ایران اسلامی خواهند شد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.