علیرضا قامتی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری جوین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
وی افزود: انقلاب اسلامی حرکتی حق طلبانه و الهی بود که امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نصیب ملت ایران کرد.
وی با بیان اینکه امنیت و استقلال امروز جمهوری اسلامی به سادگی حاصل نشده و مرهون رشادت شهدا و ایثارگران است، اظهار داشت: برای انقلاب زحمات فروان کشیده شده و اجازه نمی دهیم دیگران برای امور کشور ما تصمیم گیری کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بوده که باید تمام این دستاوردها به نسل جوان بازگو شود.
وی افزود: با وجود جو روانی و رسانه ای ایجاد شده توسط دشمن، امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب در عرصه داخلی بالنده تر شده و نقش موثر در منطقه و معادلات جهانی ایفا می کند.
وی اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی و روانی، پایه های اقتصادی و امنیتی انقلاب اسلامی را نشانه گرفته که با حفظ انسجام بین مردم و مسئولان این ترفند دشمن همچون دیگر توطئه های آنان بی نتیجه می ماند.
نقاب مرکز شهرستان 54 هزار نفری جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.