به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی افزود: در برخی از کشورها 99 درصد ثروت بین یک درصد و یک درصد بین 99 درصد تقسیم شده است.
وی ادامه داد: خود اروپایی ها و آمریکایی ها هم اذعان دارند که دولت برای نگهداری ثروت یک درصد جامعه به ضرر مردم کار می کند.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در این کشورها یک عده قارون صفت بر مردم حکومت می کنند، تصریح کرد: باید بر این امر مواظبت شود و با قانون اساسی که بر گرفته از عدالت است از این راه جلوگیری شود.
وی ادامه داد: این دنیا صاحب دارد و صاحب اصلی آن خداوند متعال است و فرصت هایی که برای مسئولیت به انسان ها واگذار می شود آزمایشی است که انسان ها باید از آن سربلند بیرون آیند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: حیات باید بر اساس موت تنظیم شود زیرا هیچکدام ما ماندنی نیستیم و این آزمایش ها فرصت هایی است که از دست می رود، آنچه می ماند نمره آزمایش است.
وی اظهار داشت: در خراسان جنوبی هم که مشکل ها مضاعف است و مردم از خشکسالی و آب خوردن هم رنج می برند به حتم این آزمایش سخت تر خواهد بود که امیدواریم خدمتگزاران اگر 10 روز هم زنده باشند با آرمان زندگی کنند زیراکه زندگی بدون آرمان ننگ است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تاکید کرد: مسایل و مشکلاتی که امروز در حوزه های مختلف اقتصادی پیش آمده مردم را با مشکل مواجه کرده است که رفع آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور امروز (دوشنبه) با حضور در گلزار شهدای بیرجند و دیدار با نماینده ولی فقیه استان در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی شرکت کرد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.