رضا گلمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مکاتبات خود به تعمیر کابل های سقف مجموعه، لوکس برق( واحد سنجش شدت روشنایی) و نگهداری چمن طبیعی مجموعه اشاره کردیم که امیدواریم با نظر وزیر ورزش بودجه لازم امسال برای ورزشگاه تخصیص یابد.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در سازه ورزشگاه وجود ندارد خاطر نشان کرد که باید در بازسازی امسال ورزشگاه تختی کابل های سقف به روز رسانی شود.
به گفته وی با تقویت نور تا 1200 لوکس به استاندارد کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم رسید.
در حال حاضر نور استاندارد ورزشگاه تختی 1000 لوکس است.
ورزشگاه تختی تهران پنجمین ورزشگاه بزرگ ایران با گنجایش 30 هزار و 122 نفر است که در سال 1354 ساخته شد و در حال حاضر میزبان بازی‌های خانگی نفت تهران، راه‌آهن و تیم‌های رده‌های سنی پایین ایران است.
ورزشگاه تختی مساحتی بالغ بر 100هکتار در مسیر اتوبان افسریه(شرق تهران) قرار دارد.
گلمحمدی با بیان اینکه برخی از مجموعه های ورزشی از جمله شیرودی و تختی فرسوده هستند گفت: بسیاری از بناهای اماکن ورزشی تهران نیازمند تجدید بنا است که در صدد هستیم تا با همکاری بخش خصوصی این فرسودگی را برطرف کنیم.
گلمحمدی ادامه داد: امسال در نظر داریم تا از طریق ماده 27( بی او تی) با همکاری بخش خصوصی 20 پروژه نیمه تمام را که پیشرفت فیزیکی تا 70 درصد دارند تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای ماده 88( واگذاری و اجاره مجموعه دولتی به بخش خصوصی) از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: امسال در نظر داریم تا از طریق مزایده عمومی 200 مجموعه ورزشی تحت اختیار این نهاد را به مدت یک سال اجاره واگذار کنیم.
وی با بیان اینکه همین میزان مجموعه سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شد افزود: امسال پیش بینی شده که 25 میلیارد تومان از طریق واگذاری ها به خزانه دولت واریز شود.
هم اکنون بیش از 4 هزار و 400 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران وجود دارد و سرانه ورزشی برای هر شهروند 53 سانتی متر مربع است.
تهرام/7247//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.