به گزارش ایرنا، این موضوع موجب شد تا کارمندان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف شهروندان وقت بیشتری از روزهای معمولی در ترافیک آزار دهنده تلف کنند و دیرتر در مقاصد مورد نظر خود حضور یابند.
البته این مشکل مربوط به امروز و دیروز نیست و شهروندان هر سال با آغاز فصول سرد و بارش باران و برف ترافیک های سنگین صبح و عصرگاهی در معابر پایتخت را تجربه می کنند.
همچنین بنابراعلام رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت، بارش باران موجب کندی حرکت وسایل نقلیه شده و بار ترافیکی در بیشتر معابر بزرگراهی شهر نیمه سنگین گزارش می شود.
سرهنگ محمد رازقی در این خصوص گفته که بار ترافیکی محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی‌ساز، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از خیابان آزادی، محورغرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌الله از رحمانی، محورغرب به شرق آزادراه تهران –کرج از آزادگان، محور غرب به شرق بزرگراه همت از جوانمردگان ومحور غرب به شرق بزرگراه حکیم از اندیشه نیمه سنگین است و تردد خودروها در مسیرهای یاد شده به کندی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از مخابرات، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از صدف، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از کبیری، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از چراغی، محورشرق به غرب بزرگراه رسالت از امام علی(ع) تا کرمان، محور جنوب به شمال بسیج از زیر گذر کلاهدوز و مسیرغرب به شرق خیابان آزادی تا استاد معین با بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.
سرهنگ رازقی با اشاره به بارش باران و لغزندگی معابر گفت: این موضوع موجب شده تا سرعت حرکت خودروها در خیابان ها و بزرگراه ها کاهش یابد و ترافیک نسبت به روزهای معمولی افزایش یابد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت همچنین از رانندگان درخواست کرد که با توجه به لغزندگی معابر و کاهش سطح اصطکاک لاستیک خودروها با زمین با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
دیروز اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای آسمان پایتخت را طی 2 روز آینده، نیمه ابری در بعضی ساعات با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و مه پیش بینی کرد.
به نظر می رسد مجموعه مدیریت شهری و پلیس باید در خصوص این مشکل که سال هاست گریبانگیر شهروندان تهرانی شده، فکری اساسی و عاجل کنند.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.