به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در آیین تکریم ومعارفه فرماندار شهرستان دیلم گفت : برای پیشرفت جامعه اسلامی ایران عزیز بویژه توسعه ،آبادانی و ایجاد اشتغال نیاز است که تحقق این مهم در گرو همدلی همه احزاب ،گروه ها و فعالان اجتماعی است.
وی اظهارداشت: امروز که همه سران کفر آستین همت را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بالا زده اند، همه ما باید با وحدت و وفاق ملی از آرمان های امام راحل ، شهدا و انقلاب دفاع کنیم .
گراوند با بیان اینکه تخریب ، تقابل و شکستن حرمت ها بزرگترین آفت جامعه است، گفت: آنچه در این برهه حساس باید برای همه ما مهم باشد ، وحدت ، امنیت ملی و پایداری است و از همه احزاب گروهها انتظاردارم از امروز هرچه گفته و نوشته شد کنار بگذاریم و در کنار یکدیگر شروع تازه ای برای توسعه و آبادانی استان و شهرستان خود داشته باشیم.
استانداربوشهر اظهارداشت: تغییر و تحولات مدیران با هدف پویایی سازمان انجام می شود.
وی گفت: تمامی فرمانداران استان با خانواده درمحل خدمت حضور دارند و این موضوع یکی از شرایط برای انتصاب فرمانداران است.
گراوند، شهرستان دیلم را دارای موقعیت های مستعد گردشگری ، ساحل ، مناطق نفتی و دروازه ورودی استان دانست و افزود: لازمه حل مشکلات این شهرستان ، اتحاد ، برادری و همدلی است.
وی افزود : فعالان سیاسی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و همه افرادی که دولت و نظام را دوست دارند باید با کمک هم در رفع مشکلات گام برداشته و در راستای تحقق سیاست ها و شعارهای رئیس جمهوری گام بردارند.
استاندار بوشهر اظهارداشت : علت پافشاری بر روی انتخاب و انتصاب فقط برخورد با افرادی بود که قصد داشتند مدیریت استان را ازمسیر خودش منحرف کند.
وی گفت: دوران مسئولیت به زودی تمام می شود و درروز قیامت باید پاسخگوی ،کلام، رفتار و اعمال خود باشیم .
گراوند تصریح کرد: اگر افرادی بنای خود را بر پیشرفت و توسعه شهر دارند و پیگیر حل مشکل شهرستان دیلم هستند باید برای کاهش نرخ بیکاری 20 درصدی وتوسعه این منطقه همه در کنار هم باشیم و اجازه دهیم فردی که برای سکانداری این سمت انتخاب می شود با تلاش صادقانه فعالیت خود را آغاز کند.
وی سیاست خود را در مدیریت استان اتحاد ،برادری وتلاش برای توسعه استان دانست و گفت: در گزارش هفته دولت سال جاری به مردم اعلام خواهم کرد که بوشهر در همه شاخص ها از استان های اول و پیشرو در حوزه های اقتصادی است.
استاندار بوشهر ادامه داد: شهرستان دیلم دارای افراد و موسسه های خیریه زیاد و سرمایه عظیم نیروی انسانی است و باید مسئولان قدر این مردم را بدانند.
گراوند گفت: سند توسعه شهرستان های استان با اولویت رفع مشکل اشتغال تدوین شود.
استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاههای اجرایی در فصل گرما صرفه جویی در برق و آب را درسرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود : تمامی فرمانداران و شهرداران شهرهای استان از امروز با تشکیل ستاد های تسهیلات سفر برنامه ریزی های خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی و استفاده از ظرفیت های گردشگری بکار گیرند.
دراین آیین از تلاش های حسن اسماعیلی فرماندارسابق و محمد طاهری سرپرست فرمانداری دیلم تجلیل و عبدالامیر قاسمی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
شهرستان دیلم با بیش از 34 هزارنفر جمعیت در 210 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.