احمد لطفی روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری امیرمومنین(ع) روستای نظرآقا شهرستان دشتستان افزود: با راه اندازی این مرکزها  در رسیدگی خیران به وضعیت نیازمندان بخوبی تسهیل سازی شده است.

وی بیان کرد: یکی از اهدف ایجاد مراکز نیکوکاری کمیته امداد واگذاری امورات مردم به مردم و سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات به نیازمندان است.

لطفی ادامه داد: مراکز نیکوکاری امداد محله‌هایی هستند که ایفاگر نقش کمیته امداد در دل محله‌ها برای رسیدگی به نیازمندان محسوب می‌شوند.

وی افزود: فقرزدایی نقطه به نقطه از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در محلات به شمار می رود.

لطفی گفت: این مراکز وظیفه شناسایی و توانمندسازی نیازمندان هر محله و منطقه را بر عهده دارند و کمیته امداد تنها نقش پشتیبانی و نظارت را دنبال می‌کند.

لطفی تصریح کرد: کمک هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری می‌شود تنها برای مددجویان کمیته امداد نیست و تمام نیازمندان منطقه را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: در این ارتباط با نظر خیران، نیکوکاران و معتمدان محلات افراد نیازمند شناسایی و کمک های مردمی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: افزایش مراکز نیکوکاری از برنامه‌های کمیته امداد استان است که با هدف کاهش فقر و رفع نیاز محرومان و هدایت نیازمندان به سمت خودکفایی انجام می‌شود.

وی از مردم و خیران نیکوکار درخواست کرد با عضویت و کمک به مراکز نیکوکاری مشکلات نیازمندان محلات خود را برطرف کنند.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.