تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ با جماران در ارتباط باشند.

به گزارش باشگاه مخاطبان جماران، حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که صبح امروز برگزار شد در بخشی از سخنان خود گفت: بسیار مهم است که در دولت الکترونیک مردم از خانه خارج نشوند و از درون خانه و از طریق فضای مجازی مشکل خود را برطرف کنند. در این رابطه اگر اداره‌ای بتواند کار مردم را از طریق فضای سایبری انجام دهد اما اجبار کنند که مردم مراجعه حضوری داشته باشند این مسوول حتما باید تنبیه شود.

 

مخاطبان گرامی می توانند در صورتی که با این مشکل برخورد داشتند از طریق قسمت نظرات و دیدگاه های انتهای همین خبر آنرا با جماران در میان بگذارند.

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ برای ما ارسال کنید.

 

 

 

 

حجم ویدیو: 317.86K | مدت زمان ویدیو: 00:00:32
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
12 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • Alavi

    سلام
    بزرگترین دستگاه متخلف انواع بیمه ها هستند که برای پیگیری حتما باید حضوری مراجعه کرد. آن هم نه یک بار.
    چرا حق بیمه ماهیانه کسر می شود و در بیمه تکمیلی یک جا و همان اول ولی برای گرفتن خسارت باید ماهها دوید و بارها مراجعه حضوری کرد؟؟؟؟
    همسر بنده کارمند رسمی دولت هست. دی ماه سال گذشته عمل جراحی کرده ولی هنوز بیمه تکمیلی یک ریال نداده. چند بار مراجعه حضوری داشتم و همه مدارک را که خواستند، تحویل دادم و رسید هم دارم.
    آقای رییس جمهور لطفا پیرو فرمایش امروزتان دستور پیگیری و تنبیه بدهید

    پاسخ