به گزارش ایرنا، اکبر حیدری روز چهارشنبه در حاشیه عیادت جمعی از مسئولان از این فعال رسانه ای پیشکسوت که این روزها در بستر بیماری است با اشاره به سوابق ارزشمند وی در عرصه روزنامه نگاری افزود: قدیمی ترین روزنامه فروش جهان بودن مهم ترین دلیل شهرت آقای رنجبر است که در کتاب گینس نیز ثبت شده است اما این مرد بزرگ سوابق ارزشمندی در زمینه نویسندگی کتاب و روزنامه از سال های دور تا امروز دارد.
وی اضافه کرد: بسیار خرسندیم که قدیمی ترین روزنامه فروش جهان در استان البرز زندگی می کند و همنشینی با این مرد باعث افتخار جامعه رسانه ای استان البرز است.
حیدری در ادامه به حمایت مدیران کل سطح استان از آقای رنجبر اشاره و اظهار داشت: طی اقدامی پسندیده در طول مدت بیماری آقای رنجبر شاهد حضور پر مهر برخی اعضای شورای شهر و مدیران کل سطح استان در منزل وی برای عیادت از او هستیم که این امر نشانه اهمیت پیشکوتان رسانه به عنوان سرمایه های این عرصه در سطح استان است.
رنجبر، روزنامه نگار البرزی اسمی که در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده و عنوان قدیمی ترین روزنامه فروش ایران و گفته می شود جهان را به خود اختصاص داده است.
وی بیش از 80 سال از عمر خود را در عرصه های مختلف مطبوعاتی و رسانه های مکتوب سپری کرده است.
محمد ابراهیم رنجبر امیری متولد سال 1307 است که از سال 1316 کار فروش روزنامه را در تهران آغاز کرد.
این روزنامه نگار قدیمی تا کنون چند کتاب از جمله '76 سال با مطبوعات' و ' خاطرات قدیمی ترین روزنامه فروش ' را به رشته تحریر درآورده است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.