به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تاملی ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی عوامل شعب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: تمامی زیرساختهای لازم برای یک انتخابات سالم و حداکثری در شهرستان اردستان فراهم شده است.

وی افزود: اولین هدف ما از برگزاری انتخابات، شور و شوق حداکثری مردم است که این مهم در شهرستان اردستان اتفاق افتاده است.

فرماندار اردستان گفت: در شهرستان اردستان ۵۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و برای اولین بار انتخابات کشور را طبق قانون جدید انتخابات برگزار می کنیم.

وی ابراز داشت: انتخاب اعضای شعب مشخص شده و با توجه به اینکه باید صحت انتخابات با ظرافت انجام شود کلاسهای آموزشی برای کاربران و اعضاء انجام شده است.

تاملی بیان داشت: برای صندوقهای رأی از افراد امین و معتمد انتخاب شده اند تا مردم هم به این امر اطمینان کنند و در مجموعه شهرستان ترکیب خوبی پیش بینی شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: انتظار می رود تا عوامل شعب که نمایندگان فرمانداری و هیئت نظارت هستند در برگزاری یک انتخابات خوب تلاش کنند.

مجریان انتخابات امانتداری را در دستور کار قرار دهند

وی تاکید کرد: مجریان انتخابات امانتداری را در دستور کار قرار داده اندتا حق الناسی انجام نشود و یک انتخابات سالم را به پایان برسانیم.

تاملی با بیان اینکه امنیت انتخابات یکی از صحنه های مهم  حضور مردم در سرنوشت کشور است، افزود: نیروهای مربوطه آموزشهای لازم را دیده اند تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم.

فرماندار اردستان افزود: ما از تک تک آرای همشهریان صیانت کرده و از عوامل اجرایی هم می خواهیم با همدلی در برگزاری یک انتخابات خوب بکوشند.

وی تاکید کرد: هرگونه رأی به عنوان رأی وارداتی را نمی پذیریم که برای این موضوع تمهیداتی را در نظر گرفته ایم تا با یک مشارکت بالا شاهد انتخابات با امنی باشیم.

تاملی بیان داشت: شهرستان اردستان بیش از ۳۰ هزار رای دهنده دارد که امسال با یک بخش جدید که به شهرستان اضافه شده شاهد انتخابات پرشور خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.