فرماندار سلماس در دیدار با خانواده یکی از شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر، شهدای پیکار در جبهه صیانت از سلامت بشریت هستند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در دیدار با خانواده شهید مجیدی از شهدای مبارزه با مواد مخدر سلماس بهمراه جمعی از مسئولین شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد:  شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر، شهدای راه انسانیت و پیکار در پهنه صیانت از سلامت بشریت و مبارزه با این منکر بزرگی که دامن مردم جهان را فرا گرفته است، هستند  که  برای دفاع از استقلال و سرافرازی کشور تمام هستی خود را فدا کردند و به نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان تبدیل شدند .

اصغری گفت: نقش مادران در تربیت صحیح فرزندان از اهمیت بسزایی برخوردار است ؛ چراکه پدر خانواده نمی تواند بصورت شایسته ای ، بعد از فوت مادر ، این نقش مهم را در زندگی ایفا نماید.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با الهام گیری از مکتب اهل بیت علیهم السلام توانستند این نقش ممتاز را بر عهده گیرند که هم جای پدر باشند و هم نقش مادری که همانا تربیت سالم فرزندان است را بر دوش کشند .

اصغری بیان کرد: تمامی پیشرفت ها و موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا در دفاع از کیان کشور است .

فرماندار سلماس با اشاره به جایگاه خانواده های معظم شهدا در بین مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: مسئولان دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات خانواده های معظم شهدا باید خود را مسئول بدانند و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند .

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.