شهردارارومیه گفت: رسالت خبرنگار قلم فرسایی در حوزه مشکلات فرهنگی و اجتماعی  جامعه است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد حضرت پور در مراسم تجلیل از روز خبرنگار ضمن پاسداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگار حرفه‌ای باید مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان را در سه محور شناسایی ، ریشه یابی و ارائه راهکار دنبال کند و در این صورت است که می‌توان در بحث فرهنگ‌سازی مؤثر عمل کرد.
وی تصریح کرد: اگرچه خبرنگاری جز شغل های سخت دنیا و کم درامد ی است  ولی خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه و نماینده افکار عمومی هستند.
حضرت پوربا بیان اینکه خبرنگار با انجام رسالت اطلاع رسانی خود در توسعه استان و شهر موثر بوده اظهار کرد: نقدهای حوزه خبر کمک به شناسایی تنگناها و درراستای یاری سازمان مربوطه برای حل مشکل مربوطه است.
وی نقدپذیری را لازمه پیشرفت سازمانها و نهادهای خدمت رسان جامعه دانست و گفت:  خبرنگاران با توجه در عملکرد سازمانها و درصورت وجود ابهاماتی  با کسب اطلاعات از منبع اصلی ان سازمان، در مسیر توسعه منافع مردم گام بردارند. 
شهردار ارومیه افزود:صداقت، صراحت، حقیقت‌نگری، پرهیز از تعصب و جانبداری، بخشی از ‌رسالت‌های ارزش‌مدار رسانه و مطبوعات است که اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و دانایی جامعه را به همراه خواهد داشت و این امر مهم، یقیناً زیربنای جامعه‌ای توسعه‌مدار و رشدیافته تلقی می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.