در بیانیه‌ این شورا اسامی هشت نامزد شامل سیدسلمان ذاکر، سید احمد غفاری قره‌باغی و مرتضی منافی در ارومیه، جعفر نوری در سلماس، سیدتقی کبیری در خوی - چایپاره، صفر عیسی‌زاده در میاندوآب، جواد مولودی در شاهین‌دژ و تکاب و محمد علی‌پور در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران به عنوان کاندیداهای مورد حمایت این شورا معرفی شده‌اند.

بر اساس این بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در حوزه‌های دیگر آذربایجان‌غربی از جمله جنوب استان به نامزد واحدی نرسیده و فهرستی در این خصوص ارائه نداده‌است.

موضوع مورد بحث در مورد این لیست جا ماندن استاندار سابق آذربایجان‌غربی «وحید جلال‌زاده» از آن است؛ حال آن که مسوول کمیته سیاسی شانا در لیستی که روز بیست و سوم بهمن منتشر کرد، نام این فرد را بالاتر  از منافی درج کرده‌بود.

در لیست دیگری که روز ۲۲ بهمن امسال هم منتشر شد نام سید احمد غفاری قره‌باغی دیده نمی‌شد و لیست سه نفره‌ای بسته شده بود که آن هم پس از یک روز کان‌لم‌یکن تلقی شد.

در حالی این اسامی‌ در روزهای پایانی نزدیک به انتخابات توسط شانا مطرح می‌شود که پیش از این نام افرادی نظیر نادر قاضی‌پور، جواد جهانگیرزاده و حتی روح‌الله حضرت‌پور و همچنین افراد دیگری نظیر حسین سلطانی از سوی رسانه‌ها به نقل از جلسات شانا مطرح شد ولی باز هم ورق این تشکل سیاسی برگشت و به نام سه فرد دیگر که در گمانه زنی‌های ابتدایی در لیست حضور نداشتند، اجماع صورت گرفت.

هرچند طبق برخی اخبار در داخل تشکل شانا نیز اختلاف‌هایی بین اعضا وجود دارد که تصمیم‌گیری را برای اعضا و طرفداران نیروهای انقلابی در ارومیه و استان سخت می‌کند.

در این بین مسوول کمیته سیاسی شانا با ارائه اطلاعیه‌ای، همه این لیست‌های قبلی را گمانه‌زنی افراد و رسانه‌ها از تصمیم‌های شانا دانسته و تعقیب اخبار این تشکل را از کانال رسمی ‌آن درخواست کرده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.