چیا حسن زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به مناسبت دهه فجر در 2 بخش پرس سینه و ددلیفت با حضور 168 ورزشکار در قالب 12 تیم در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی سالن 2 هزار نفری میاندوآب برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات تیم هیات بدنسازی مهاباد با 46 نفر شرکت کننده و کسب مجموع 46 مدال رنگارنگ در هر 2 بخش پرس سینه و ددلیفت و با اقتدار مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
وی اضافه کرد: در بخش پرس سینه پس از مهاباد تیم های میاندوآب و ارومیه و در بخش ددلیفت نیز تیم های خوی و ارومیه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد اظهار داشت: در رده نوجوانان نیز در هر 2 بخش پرس سینه و ددلیفت تیم های مهاباد، میاندوآب و پیرانشهر به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
حسن زاده افزود: در رده سنی جوانان نیز در بخش پرس سینه تیم های میاندوآب، پیرانشهر و سردشت و در بخش ددلیفت تیم های میاندوآب، شاهین دژ و سردشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی پرس سینه و ددلیفت آذربایجان غربی حکم انتخابی تیم بدنسازی آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات پرس سینه و ددلیفت کشور را داشته است.
مسابقات قهرمانی پرس سینه و ددلیفت کشور بیست و هشتم تا سوم اسفندماه در ایلام برگزار می شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.