محمدرضا احمدی روز پنج‌شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی و پل شهرک فلزکاران مراغه افزود: این درحالیست که ساخت این پل، طرح مناسبی برای دسترسی به شهرک در حال ساخت فلزکاران خواهد بود.

وی اضافه کرد: با این وجود شهرداری مراغه تاکنون حدود سه میلیارد تومان برای ساخت این پل هزینه کرده و برای تکمیل آن به ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی هفته دولت بهره برداری می شود

شهردار مراغه با اشاره به روند مناسب اجرایی بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی گفت: براساس پیش بینی های کارشناسی، این طرح هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی افزود: در این راستا، بیش از ۹۰ درصد املاک واقع شده در مسیر این طرح بزرگ عمران شهری تملک شده و بقیه اراضی نیز در حال مذاکره برای تملک هستند.

وی ادامه داد: این بلوار که از میدان مادر تا مقابل پارک ترافیک در شهرک سهند امتداد خواهد داشت به کاهش بار ترافیکی شهر کمک خواهد کرد.

احمدی اضافه کرد: برای اجرای این طرح، بیش از ۱۸۰ هزار مترمکعب خاکبرداری پیش بینی شده که با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی، روند این امر تسریع شده است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مراغه نیز گفت: مشکلات احداث پل شهرک فلزکاران به زودی از سوی شهرداری و با مشارکت احتمالی بخش خصوصی مرتفع خواهد شد.

نقی مسکینی همچنین با اشاره به عملیات اجرایی بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی افزود: تمامی دستگاه های خدمات رسان شهری، نقشه ها و طرح های خود را برای ایجاد یا جابجایی تاسیسات خدمات رسان در مسیر این بلوار را آماده کنند تا روند اجرایی آن سرعت گیرد.

شهر مراغه با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.