به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در نشست با مسوولان احزاب و فعالان سیاسی مرند اظهار داشت: اکنون با دنیا در کارزار اقتصادی هستیم و فضای بعدی که تحمیل می‌شود جنگ سایبری است که همه باید در مقابله با آن متحد شویم.

وی هدف از برگزاری اینگونه جلسات را ایجاد مشارکت و رقابت سازنده بیان کرد و گفت: وظیفه ما در توسعه، اجماع و تصمیم برای رفتن به سمت توسعه بوده و در نظام اداری نیز باید این ذهنیت ایجاد شود.

وی افزود: مهمترین دلیل برای خارج شدن از فضای اتهامی و نیز نداشتن نگاه منظری، وحدت برای رقابت و تحصیل منافع ملی است.

گرشاسبی ضمن اشاره به لزوم قبول تفاوت ها و شرایط یکدیگر و مدیریت آنها خاطرنشان کرد: هدف ما در شهرستان، نزدیک کردن افراد و مسوولان احزاب به یکدیگر است.

فرماندار ویژه مرند همچنین با تاکید بر لزوم دوری از سیاست‌زدگی گفت: جمعیت شهرستان باید به سمتی برده شوند که سیاست ورز و سیاست مدار باشند.

گرشاسبی ابراز داشت: ما در مسیر مشترک قرار داریم که باید طبق آن و با در نظر گرفتن همه جناح ها حرکت کنیم و احزاب نیز، همیشه در جهت منافع شهرستان عمل کنند.

وی افزود: توانمندی های بسیاری در شهرستان وجود دارد که باید برای به فعل رساندن آن، فضاهای موجود اصلاح و تلاشمان بیشتر شود.

وی با تاکید بر لزوم اعتقاد به تضارب آرا گفت: رقابت های احزاب با یکدیگر نباید موجب عقب ماندگی مردم شود و احزاب باید بخاطر مردم از حق خود نیز بگذرند.

فرماندار مرند با اشاره به اینکه تفاوت ها در شهرستان نباید به ستیزه منجر شود اظهار داشت: ما در انتخابات نیازمند وحدت هستیم و باید برای ایجاد وحدت، تعامل و هم افزایی در شهر تلاش کنیم.

گرشاسبی همچنین ضمن اشاره به تشکیل مجمع تعامل و توسعه در شهرستان خاطرنشان کرد: ضروری است برای موفقیت این مجمع، ابتدا حوزه اجتماعی و فرهنگی آن را شکل دهیم.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما در این خصوص افزایش مشارکت و تضمین سلامت و امنیت انتخابات است.

3077/9916

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.