به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه صنعت مبلمان را یکی از شاخه‌های مهم صنایع کوچک و متوسط و دارای ارزش افزوده و سود دهی اقتصادی بسیار دانست و گفت: تولیدات باکیفیت ایرانی با سرمایه‌گذاری گسترده در دو بخش تولید و عرضه و همچنین حمایت‌های ویژه از صنعتگران و فعالان مبلمان داخلی و با وجود ده‌ها هزار واحد صنعتی و کارگاهی در کشور می‌توانند علاوه بر حذف رقبای خارجی این صنعت از بازار داخلی به بازارهای جهانی این کالا نیز دست یابند.
سید محمود موسوی از حضور 190 شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع محصولات و خدمات از جمله مبلمان منزل، میز ناهارخوری، سرویس خواب، لوستر و آباژور، تشک و خوشخواب، تابلوفرش، پرده، کف‌پوش، کاغذ دیواری، لمینت و... در سالن های حافظ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی در این نمایشگاه خبر داد.
وی افزود: 40درصد مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه را فعالان استان فارسی این صنعت تشکیل داده‌اند و مابقی از استان‌هایی نظیر تهران، البرز، قم، اصفهان و خراسان و نمایندگان کالاهای خارجی به ارائه جدیدترین دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند.
این نمایشگاه تا روز شنبه سوم شهریورماه 1397 هر روز از ساعت 17 تا 22 در محل دانمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان دایر است.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.