به گزارش ایرنا استان مرزی، گردشگری و سرسبز گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب مختلف و با آداب و رسوم، سنت ها و صنایع دستی خاص هستند و در 30 شهر و یکهزار و 75 روستا زندگی می کنند.
این استان بین دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد واقع شده و همه ساله بویژه در تعطیلات نوروز و فصل تابستان پذیرای مسافران و گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است.
همجواری کوه، دریا، دشت و جنگل به همراه مرزی بودن، مزارع طلایی گندم وکلزا، اقوام گوناگون ساکن و علاوه بر آن دهها اثر تاریخی، طبیعی و مذهبی و آب و هوای مطلوب گلستان بویژه در آغاز بهار، فرصت مناسبی برای استفاده گردشگران فراهم کرده است.
سید مناف هاشمی صبح پنجشنبه در حاشیه آغاز اجرای طرح استقبال از بهار 97، اظهارکرد: گلستان دارای جاذبه های زیبای گردشگری اعم از نقاط جنگلی، ساحلی و مرزی است که می تواند برای مسافران و گردشگران جذابیت داشته باشد.
وی افزود: با درختکاری پایدار در مناطق شمالی، شرقی وغربی استان، در سال های آینده فضای سبز مناسب و چشم نوازی برای مردم و گردشگران ایجاد خواهد شد.
استاندار همچنین با قدردانی از تلاش نیروهای شهرداری در اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی مناطق مختلف استان برای حضور مسافران از مردم خواست که در زیبا سازی شهرها همکاری کنند.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.